trött

Har varit en lång dag idag, mkt spänningar som släppte idag kan man säga.
Är jätte trött då jag knappt sov något inatt.

Jonas jobbar natten idag så det ska bli roligt o se om jag får något sovit inatt då.
Ont i ryggen har jag oxå eftersom jag har sträckt den när jag burit theodor för mkt. Ska åka iväg med mamma ett tag imorgon medans jonas sover.. Jag hoppas att ryggen pallar det.
Kalas på lördag, casper blir 7 år på söndag.
Ska jag ha så ont i ryggen som jag har nu så blir vi hemma, trots allt jag som får köra o dra det stora lasset.
Nu klagar jag bara, men nu börjar det bli jobbigt!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Madelene

Klart det är jobbigt och tungt och du har redan theo att ta hand om... Jag har bara mig själv men börjar endån tröttna sakta mer och mer för varje dag, mest för att jag vill träffa bebisen någon gång, man är ju så nära mållinjen men endån inte, fattar inte varför en graviditet ska vara 9 sketna månader lång? haha.... Tänk snart har vi våra smååå!!



Tack så mycket, den har växt så mkt och mer kommer det väl bli, går ju redan som en vaggande anka för att huvudet trycker på urinblåsan hela tiden..

Kan förstå att man lätt blir sugen, men som tur är ska min syster få sin 3dje när alice är 4 månader så det stoppar kanske mitt sug, haha vill gärna vänta iaf 2 år innan det är dags för nästa... :-) Kramis! ps, ni/du kommer klara det fint med 2 barn, kvinnlig inre stryrka ;-)

2010-01-21 @ 22:16:23
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Godmorgon!

Hoppas du mår bättre i ryggen idag!

Jaha okej :) Ja vi får se, tänkte fråga min bm på måndag vad det kan vara. Googlade på förvärkar och d stod det att magen ska bli hård, men det blir ju inte min :S

Okej ja vi får se, ska bli kul och se vad det är för änglar som ligger i våra magar! :D

kram

2010-01-22 @ 07:10:40
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

det låter ju jätte bra. :) så man nog ska göra när dem ska börja sova i växar säng. men hur gammal är han? :)

kram

2010-01-22 @ 09:26:30
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Blir så tungt på slutet, men snart är lillan ute! :)



svar: Ja att ha ett litet busfrö hemma får dagarna att gå snabbare :)



Hoppas ni får en mysig helg!

2010-01-22 @ 10:45:51
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, det är i samma affär - Flower Team. De har andra hands blommor som är billigare än andra och det är för att de inte är nya längre, men de är ändå väldigt fina och fräscha. Min röda rosor jag köpte igår är väldigt fina, även om de inte är nya.

2010-01-22 @ 14:44:50
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Okej, skönt med böcker som man kan läsa för skoja skull! Hehe. Jag önskar jag läste mer. Just nu har jag inte läst på länge, det går mycket i perioder för mig. Inte riktigt den som tar mig tid till att göra det hemma. Men när jag har pendlat mycket och så har det varit schyst.



Usch jobbigt det låter för dig :( Hoppas att det inte blir värre.

2010-01-22 @ 16:37:15
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0