Fredagsmys!

Hej!
Idag så började dagen med att vi ( jag & miranda ) mötte upp Maria o hennes lilla Kevin vid posten o så tog vi bussen ut till Borstahusenskapellt till Babycafeet.
Det var mkt trevligt där ute o det var många barn!
Träffade några mammor som man har träffat innan men även en ny mamma från internet, trevligt att träffa er alla !
Sen så runt halv tolv tiden gjorde vi oss redo för att åka hem, vi skulle vara på BVC kl 13 för att väga Miranda o Theodor skulle ha sin spruta.
Maria skulle till "unga mammor" gruppen så vi slog följe ner dit. Nu vid 26 års ålder så klassas man som en gammal mamma :D Haha
Det visade sig att Miranda inte gått upp mer än till 3290 gram så bvc tanten var inte riktigt nöjd.. Men lillan äter ju som hon ska o förutom förkylningen så mår hon hur bra som helst.
Theodor fick sin spruta och han var förbannad redan innan han fick sprutan i armen så han skrek högan sky.. O riktiga krokodiltårar kom det! Stackars liten!!
Jag o jonas gick till CG o handlade till middagen, sen till apoteket, till AMS o sedan till posten o tillslut hamnade vi här hemma!
O efter detta har vi bara slappat, matat barnen o sen sövt båda barnen! Hehe. Jonas har precis diskat, jag duschat o när jag har skrivit här ska jag börja med middagen!
Är vrål hungrig!

Ikväll så ska jag & Miranda till Diana för hon ska ha underklädesparty.. Kan ju alltid vara trevligt att titta på o om det e bra priser kanske man kan handla något..
Jonas & Theodor ska ha en grabbkväll o kolla ishockey :P

Imorgon lördag så fyller min kompis Petra år, GRATTIS  i förskott =) Men dagen för oss blir rätt så lugn.. Vi inväntar fortfarande familjemedlemar som kanske vill träffa Miranda någon gång.
Kvällen e det melodifestival.. kanske inte så bra bidrag men tvn kommer stå på iallfall.
På söndag så ska vi fikakalas hos Petra eftersom hon har fyllt år.
Ska bli mkt trevligt =)
Syrran fyller även 40 år den dagen.. Men hon ska väl ha fest den 20onde? Vet dock inte för inget inbjudningskort har kommit än. Här i denna familjen får man inte reda på något förrens i sista sekund verkar det som.

Långt inlägg o det blir utan bilder idag! Orkar inte ldda in kameran i datan!

OBS, VÅR HEMTELEFON FUNGERAR FORTFARANDE INTE!!! MAN FÅR RINGA PÅ MOBILEN OM DET ÄR NÅGOT!

trevlig fredags kväll på er!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Nicole

Sidan heter tvgorge.com. Då söker du bara på den serie du vill se så kommer alla avsnitten upp. Enda negativa är att det inte finns svensk text. Inget som stör mig för jag (utan att skryta) är duktig på engelska.

Har du aldrig Theo med dig på saker å ting? Kraam

2010-03-12 @ 17:08:45
URL: http://nikkilife.blogg.se/
Postat av: sara från saxtorp

Det var jätte roligt att träffa er oxå.

Fick du några vettiga råd från BVC om hennes vikt då?

2010-03-12 @ 18:17:49
Postat av: Åsa

mailat alla i familjen i feb, att festen blir till sommaren. Jörgen har inte sett mailet, kanske inte ni heller??? Min dag är på söndag. Är hemma helt enkelt.

P.s detta visste mamma om....d.s

2010-03-12 @ 21:51:13
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0