kväll!

Sitter i sängen med den lilla laptopen i knäet o på tvn så e det cougar town.. Båda barnen nannar gott för tillfället o jag vet att jag egentligen borde försöka sova då snart Miranda kommer vakna för att vilja ha mat. Jonas började jobba nu 22 o går av kl 06 i morgon bitti.
Natten tills idag var katastroff o jag ringde faktiskt hem Jonas från jobb så jag trodde att jag skulle få åka in akut med Theodor igen!
Theodor vaknade kl 1 o gallskrek, när jag tog upp honom så var han skållhet! gick till skötbordet för att byta blöja och han brändes något enormt.
Då hade han 40 graders feber o han var så ledsen, jag kände verkligen inte igen honom.. Försökte svalka honom lite grann men det hjälpte inte så mkt =(
Han ville heller inte ha välling eller dricka, vi gick till soffan  o han lade sig ner där bland några kuddar. Vilket han aldrig gör... Ligga i soffan när man kan hoppa i stället typ?
Så jag märkte att han verkligen inte mådde bra.
Ringde 1177 men som vanligt kom jag inte fram där, försökte 5 gånger men varje gång kopplade dom bort mitt samtal!
Ringde in till HBGS barnakut men det var samma sak där, så jäkla irriterande!
Ringde Jonas som kom hem o då lyckades Theodor efter många om o men äntligen somna om fast febern inte sjunkit fast han fått febernedsättande.. Men vi var i hans rum titt som tätt för att kolla till honom.
O precis när i hade släkt ner i lägenheten så Vaknade Miranda! Haha, här går det i omgångar! Men hon ville bara ha mat o torr blöja o sen somnade hon om.
Så inatt fick vi sova ca 3½ timme!
Theodos feber har pendlat hela dagen, allt från 40 grader till 37,9. När han gick o lade sig i kväll hade han 39,5.. Får se hur natten slutar.
Läkaren i dag sa att det bara e en förkylning som spökar men vi ska ju naturligtvis hålla utkik efter fler symptom!


Fick precis testversionen på min nya blogg! Så antigen imorgon eller över morgon kommer ni få ett mail med den nya adressen!
Nyfikna? =) Haha



Sov gott så hörs vi!
Kram

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Okej, hur lång är hon? :)

Hur mycket vägde hon och hur lång när hon föddes?

Manfred har 56/62 beroende på kläder. Tycker det är så svårt. Alla storleker verkar vara olika :S

Kram

2010-03-24 @ 06:00:28
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Linda - Blivande 2 barnsmamma

Klart vi e :) Så söt hon e!

2010-03-24 @ 06:28:18
Postat av: Alexandra

hoppas det går bra på bvc. Du får skriva sen så ja får veta vad lillflikkan vägde kram

2010-03-24 @ 08:32:25
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh så snällt! Lillkillen provar ruinera mig, jag måste köpa nya blöjor varannan dag eftersom "vi är en turistort så vi behöver inte sälja storpack", dumma handlare.

Ser fram emot nya bloggen, ska bli spännande :)

Kramar

2010-03-24 @ 08:36:12
URL: http://superpetrah.blogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

men ojdå! dem ska ju inte koppla bort samtal vilka idioter! det kunde hänt något förfärligt stackars liten! :(

hoppas det är bättre idag?

skönt att hon bara vill ha mat och torr blöja, ammar du?



det känns nervöst men fruktansvärt kul och underbart! :)

kramisar.

2010-03-24 @ 15:45:53
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Diana

Nämen stackars lilla Theobeo.



Hoppas han frisknar till snart.



Skickar en massa kalla kramar



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-03-24 @ 17:52:29
Postat av: Louise - Mamma till Wilde 30/12-09

Var gärna med och tävla om två nappar från Lundmyr of Sweden i min blogg!



http://louisevestin.blogspot.com/

2010-03-24 @ 18:56:06
URL: http://louisevestin.blogspot.com/
Postat av: smyckestokig

tycker du om smycken ?? besök då gärna min blogg där jag säljer budskapsarmband mm de är riktigt snygga, man kan även få valfri text på dem dessutom är det frakfritt inom sverige. vi har även smycken för nyblivna mammor.



mvh therese

2010-03-24 @ 19:50:27
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Stort grattis till ert lilla underverk.



Jag vet inte om du redan har ett bärsele till bebisen och om jag får tipsa dig om en tävling? Hoppas att du inte tar illa upp. Du får givetvis radera kommentaren om du inte finner den passande!



Under vecka 14 så kommer jag att lotta ut ett alldeles nytt bärsele, BABYBJÖRN Comfort Carrier. Hoppas att du vill vara med.



Må så gott och va rädda om er.

Kramar från Camilla

2010-03-24 @ 20:17:41
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0