söndag

Redan söndag? Herregud vad veckan har gått undan =)

Igår som sagt var natten omtumlande men ju mer dagen gick ju bättre blev den! På kvällen så kom min bror & hans familj upp från trelleborg o hälsade på.. Fick jätte fina kläder till Miranda! Tack så mkt återigen =)
Vi åt tacos till middag o sedan blev det kaffe & kaka! Mkt gott o mätta blev vi alla =)
Mamma hjälpte mej med disken o jag nattade Theodor som var så trött, tror inte han hade orkat vara uppe mkt längre så tack o lov var kl 19 o han däckade direkt!
Tack o lov för RUTINER =)
Efter alla stuckit så däckade Miranda i vaggan o jag däckade i soffan! Vaknade när Jonas kom ut från duschen o sa till mig att gå in o lägga mej! Haha, hade inte hört att han ens kommit hem från jobb, så jag måste ha sovit riktigt gott o hårt!

Idag söndag så när alla kommit upp från sängen så kollade på på "äntligen midsommar", riktigt bra svensk film där Luke Perry gästspelar! Se den tycker jag =)
Sen blev det lunch o nu är Jonas o jobbar. Båda barnen sover o jag latar mej vid tvn o datorn. Borde diska o duscha men har inte hunnit det än.
Mamma kommer sen, ikväll ska vi spela bingolotto! Haha. Har inte gjort det på 10 år eller något så det kan väl bli trevligt att göra det. Kanske vinner man?

Vad skulle ni göra om ni vann typ 100.000 kr?

Gårdagens outfit =)


Älskar dej lillsyrran!

Theodor sitter o myser hos sin morfar =)


Detta var nog allt för idag!

Kram

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Maria - Kevins Mamma

-nej egentligen inte men har det så jobbigt här hemma nu.. Kevin äter inte som han ska längre =(

2010-03-21 @ 15:32:54
URL: http://jaghardenna.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

ja skulle vara jobbigt om alicia blev avundsjuk!

2010-03-21 @ 15:43:26
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Linda - Blivande 2 barnsmamma

Låter som ett trevligt slut på helgen som inte starta så bra. Theodors tröja är så fin, har också kollat på den innan till viktor men han var på väg att byta strl precis då och fanns ingen strl större :(

2010-03-21 @ 16:47:26
Postat av: Frida, Theodors mamma

Haha, den tröjan är fin som Theodor har på sig den har min Theodor också =) Kllänningen som Miranda har på sig har jag också till Jen, fint! Men Jen är så liten så hon har precis börjat ha strl 56 och då är det liite för stort ändå... Hur stor är er lilla tös?

2010-03-21 @ 18:08:22
URL: http://fridaochlillpricken.blogspot.com
Postat av: Alexandra och Jack

Jag hade betalat av så mycket som möjligt för pengarna och kollat om vi kunnat lägga om lån.



Tanden är fortfarande jävlig. Knarkar Ipren för att överleva när jag behöver.

2010-03-21 @ 21:43:30
URL: http://ilsknab.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Tack så mycket gumman.. :) Det är en fotograf som har tagit det kortet :) ... Vad skönt att din lilleman äntligen börjar bli bättre... Hur mår eran lilla tjejja då? Med oss är det bara bra ...

Lite trött och så... Elias bråkade galet inatt igen. Så jag hoppas han vill sova inatt... Kram

2010-03-21 @ 23:12:04
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

hihi okej :)

Nej vi ska inte döpa Manfred. Döpte inte Alicia heller. Det känns fel för mej...

Haft en bra helg?

kram

2010-03-22 @ 05:52:04
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Frida,Theodors mamma

Då är er tjej också en liten tjej :) Jen väger 4420 g och är 55 cm men hon är så smal,inga babyveck ännu :) Vilken vecka snittades du i? Jag var i vecka 37 när jag snittades. Skulle vara kul att träffas en gång och se hur lika våra liv är egentligen :) Ha en trevlig vecka. Kram

2010-03-22 @ 07:29:31
URL: http://fridaochlillpricken.blogspot.com
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

Hej vännen!

vad fina bilder, gud så söt hon är! :)

vilken storlek har hon nu?



det är okej med oss. :) hur är det själva?

kram.

2010-03-22 @ 07:35:07
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0