imorgon

Jag LOVAR att bilden kommer upp imorgon!
Jag har råkat lägga kameran i skåpet o lat som jag e så orkar jag verkligen INTE lyfta på mej o gå o hämta den.. Så det får vänta!
Kvällen idag blev inte alls som planerat.. vi skulle gå på bio, jag o jonas.. Antagligen vår sista chans innan lillan föds.. Men vad händer?
Jo Jonas jobb ringer o tvingar honom att jobba natten! Så inget att be för utan fick ställa in alltihopa!
Men i stället så åkte vi och hämtade ut syskovagnen o sen gjorde vi tacos!

Diana o hennes syster Carro tittade förbi o vi spelade monopol på xbox.. Skit roligt :D


Nu sitter jag här ensam, Theodor sover ÄNTLIGEN.. Något var fel ikväll o han bokstavligen gallskrek i över 1 timme! Ingen välling ville han heller inte ha, så jag antar att jag får gå upp om någon timme när han skriker o ge honom.
Hoppas dock på att han somnar om igen =)

Nu blir det mera Olycksfågel med Camilla Läckberg o sedan ska jag se om jag kan sova.. Har svårt att somna när Jonas jobbar natten..


Sov gott!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Maria med en liten Kevin

Nej han är hemma även inatt.. Men sen åker han och är borta till måndag morgon.. Två nätter själv igen.. Han jobbar väldigt mycket när jag tänker efter.. Men iaf.. inte lust att hitta på något på måndag eller tisdag allihopa? Tror att joel behöver träffa någon annan än mig och Kevin. (och jobbet är väl inte sällskap?)

2010-01-15 @ 23:43:24
URL: http://jaghardenna.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Okej :) Kna man ha bebisen och det "stora" barnet åt samma håll?

Vi tittade på the ring fast på japanska.. Men jag somnade efter 40 min. haha

2010-01-16 @ 07:06:47
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & gravid

Okej ja det kan man med våran vagn med. Vill med ha så. Alicia skulle bli galen av att sitta och titta på mej :P haha!

Och klart man vill ha bebisen imot sej!

Ja du får säga till när du lagt upp bild :)

2010-01-16 @ 09:30:12
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0