Snodd lista

En liten lista jag snodde av Kathy & Madde!

Vad heter ni? - Monica & Jonas
Hur träffades ni? - Internet
Hur länge har ni varit tillsammans? - 17 december 2006
Är ni förlovade? - jajamensan, sedan 22/6 2007
Bor ni ihop? - Ja
Har ni barn? - Ja en son på 18 månader och en dotter på jäsning i magen i ca 40 dagar till.
Kommer du ihåg er första kyss? - Ja, lär aldrig glömma den =)
Vem sa "Jag älskar dig" först? - Jonas, på fyllan!
Vem är äldst? - Jag, med 1 år
Vilka stjärntecken är ni? - Jag är stenbock och jonas är vädur
Vem fyller först på året? - Jag, 4 januari
Vem är längst? - Jonas
Vem sjunger bäst? - Absolut ingen av oss!
Håller ni handen på stan? - Ja när vi inte har barnvagnen med oss.. Vilket man ofta har!
Har ni haft sex? - Ja eftersom vi snart har 2 barn gemensamt så  är det väl ganska uppenbart? hihi
Kände ni varann innan ni blev ihop? - Knappt
Vad har ni gemensamt? - Vårt humör :D Nä men ganska mkt iallfall.. Annars hade vi inte bott tillsammans o skaffat barn.
Blev du kär i första ögonkastet? - Nej det blev jag inte
Har ni någon speciell låt? - Everything changes
Har ni några "frikort"? - Jag har Robbie Williams o jag tror jonas har Cameron Diaz om han ej ångrat sej..
Har ni stora framtidsplaner? - Vara bra föräldrar till våra barn, resor, leva bra!
Har ni gråtit i varandras armar? - Japp, många gånger
Har ni varit utomlands tillsammans? - Bulgarien & Danmark
Vilket är ert bästa minne? - Finns många! Men mest när vi son föddes. Ett magiskt ögonblick jus då!
Vem lagar bäst mat? - Jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Tittar på tv, busar med Theodor eller umgås med vänner
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Nope inte alltid
Bodde ni långt från varandra när ni träffades första gången? - Jag i LA & Han i Malmö
Blir du lätt svartsjuk? - Ja
Brukar ni bråka? - Usch ja
Ringer eller SMS:ar ni mest? - Ringer
Vilken är hans finaste kroppsdel? - Hans ögon när han e pigg, inte trött :D
Vad använder ni för preventivmedel? - Man skaffar barn o sen e det prev nog :D Haha
Brukar någon av er prata i sömnen? - Mest Jonas!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Madelene

Haha ja precis, som jag känner nu ska vi ha ett barn, trött på o va gravid, men jag kommer nog stå sen o ska ha ett till, haha!

Ja alltså jo jag tyckte den var helt okej, sevärd för den hade ett fint budskap, om man säger så, den var bra för att vara svensk.. :-)

2010-01-21 @ 11:18:46
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Carla

Nej tyvärr! Det är en tjej som gör dom åt mig...

Jag är inte alls inne på det där.

2010-01-21 @ 11:22:40
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

hehe ja det får vi hoppas. :) annars har ni väl kvar teos gamla spjälsäng? :)

är du inte rädd för att han ska trilla ur växarsängen isf? man måste ju lära dem vad som är höjd och inte. hehe.

kram

2010-01-21 @ 12:18:00
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin h

Svar:

Det är jättemysigt :)

Det finns att köpa på affärer speciella badblöjor för typ 60 kr eller nåt för 10 stycken eller vad det nu är. Och dom funkar bra och sedan så finns det badbyxor för barn :)

2010-01-21 @ 12:18:21
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

idag ska vi åka och köpa en ny vagn till kevin, och träffa en vännina. :) själva då? kram

2010-01-21 @ 12:18:32
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Petra

hahaha Vilken rolig lista. :)

Jag köpte en bukett tulpaner också igår och idag fick det bli en bukett röda rosor. Svårt och motstå när de endast kostade 15:-.

2010-01-21 @ 13:57:52
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Ååå vad roligt! Ja det förstår jag! Får vi se vem som får sin bebis först, blir säkert du!

Nej jag började kolla på alla hjärtans dag pressenter istället. haha!

Alicia brukar vi lägga kl 7, sen när hon somanr är ju väldigt olika :P Ni då?

2010-01-21 @ 17:07:01
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0