Lista!!

Snodde denna av Petra, hoppas inte att det gjorde något? Isåfall tar jag bort inlägget!

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Ja tyvärr gör man ju det, blir lika skrämd varje gång..
Gnälla: Eh ja, gnäller man inte så e man inte normal! Haha
Sova: Är väldigt uppskattat här hemma! Speciellt när man skaffat barn!
Ha ångest: Jag har panikånget över döden! Konstigt va? Men vissa kvällar & nätter så e det så jobbigt att jag måste väcka Jonas för han ska få mej att tänka på annat. Dock har det blivit liiite bättre sen vi flyttade i från Kapellvägen som låg vid kyrkogården.

Skada dig själv med flit: Nej
Drömma mardrömmar: Ja det kan ju hända, men sen beror det på vad man tolkar det som. För mej är otrohet en mardröm om jag skulle drömma att jonas e det.
Drömma sexdrömmar:Ja det har ju hänt =)
Ta droger:Nej
Försöka vara annorlunda:Kanske inte försöka?
Klä dig i svart:Ja ibland, men börjar tycka om färg mer o mer
Gå i skolan: Har jag gjort men det var ett tag sedan.
Röka:Har gjort men slutade för 19 månader sedan
Ha sex:Uppenbarligen eftersom vi har Theodor & en bebis på väg
Ljuga:Det har hänt, men inga stora lögner direkt
Hata folk:Ja det finns någon som jag avskyr iallfall
Lita på folk:Tar lång tid innan jag får någon som helst tillit på personer.

VEM:
Saknar du:Jonas för han e o jobbar natt just nu
Vill du döda:Spindlar
Rörde dig sist:Jonas
Kysste mig sist: Jonas
Vill du kittla: Theodor, för han e såå sööt när han skrattar
Kramade du sist:Theodor eller Jonas
Vill du prata med:Ingen just nu tror ja..
Skrek du på sist:Höjde väl rösten här hemma..
Sårade dig sist:Min syster.
Vill du bli galet full med:Sådant finns där tydligen inte tillfälle för längre.
Gjort dig riktigt glad senast:JOnas, han gick till hemmakväll o köpte godis :D
Fick du sms från senast:Linda
Ringde dig senast:Mamma
Är vackrast på jorden: Alla är vackra!

HAR DU:
För många vänner:Kan jag inte påstå, vänner kan man aldrig få för mkt av
Tvångstankar:Nej
Någon annan psykisk sjukdom:Nope
Någon fysisk sjukdom:Nej
Någon skada:Förlossnings skador sen theodor kom till världen
Färgat håret:Några gånger ja..
Brutit några ben:Nej
Några piercings:Öronen
Egen dator:Ja
Bra självförtroende:Kan jag inte påstå
Kysst någon:Ett antal..
Haft sex:Nä Theodor är en jungrufödsel!
Köpt kondomer:Minns inte, men fått på ungdomsmottagningen för ett antal år sedan
Sagt jag älskar dig till någon idag: JOnas & Theodor
Varit kär:Ja
Dumpat någon: Nej
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nån:Aldrig hänt o lär aldrig hända
Gjort något olagligt:Hmm..

HUR:
Går du: Som en anka just nu eftersom jag e höggravid
Svarar du i telefon:Monica
Fördriver du tiden:Leker med min son, umgås med jonas, datorn, fikar, vänner m.m
Mycket pengar har du:Alldeles för lite
Tjänar du pengar:Genom försäkringskassan
Ofta diskar du:Inte allt för ofta.. det gör jonas
Ofta städar du:För sällan
Ofta träffar du din familj:Mina föräldrar ett par gånger i veckan, 1a brorsan sällan eftersom han bor i trelleborg, 2a brorsan, då o då. Syrran när det e kalas. Dom kommer aldrig till oss heller så det e jämt.

TROR DU:
Att du kommer bli något:Hoppas jag
På Gud:Nope
På rymdvarelser:Nej
Att folk tycker om dig:Gnällig kärring
Att fiskar kan tänka:Klart dom kan?!?
Att du kommer leva länge:Får se hur ödet vill.

Var en sötis och kommentera:
Postat av: madelene

Haaha, det är panerad fläsksnitzel med stektlök o svamp.. =)

2010-02-11 @ 22:16:57
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: BaraKids

Vill du visa upp din lilla guldklimp & få en länk till din blogg? Skicka en bild & bloggadress & berätta eventuellt några rader om bilden/din blogg till [email protected] så publicerar jag den i ett eget inlägg med länk. ♥

2010-02-12 @ 00:28:37
URL: http://barakids.blogg.se/
Postat av: Alexandra och Jack

Ha, det roliga var att precis någon timma innan värkarna kom hade sambon och jag sagt: - Han får ta och komma nu. --- Så kom han! Annars gjorde jag inget. Ingen färdknäpp (ingen av oss var direkt sugna i slutet av graviditeten). Inte den oljan som alla snackar om som är skadligt för barnet (minns ej vad den heter ens). Det var bara något inom mig som talade om för mig att sätta igång med att fixa och dona. Jag ville inte göra annat om dagarna.

2010-02-12 @ 01:09:07
URL: http://ilsknab.blogspot.com
Postat av: Lea

tack så mycket! Sist jag var hos BM hade jag 36 i sf mått och det var i v.35-36 tror jag men magen ser mindre ut i verkligheten fast den är ganska toppig hehe! :) kram!

2010-02-12 @ 07:20:07
URL: http://http://diiorkiss.blogg.se
Postat av: Linda

Jätte mysig blogg, Den kommer jag fortsätta läsa =)

Kunde dock inte låta bli att sno din snodda lista, Hoppas det inte gör något..

VH/Linda

2010-02-12 @ 21:09:54
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0