bf gissningar

w - ung tvåbarnsmamma: Om 1-2 veckor..
Kadri:             Om en vecka, 9 Februari

Lillazyster:    14 Februari
Malin:            16Februari
Maria&Kevin:   20 februari
Linda från Genarp: 20 Februari
Jennica:              20-23 februari

Linda&Elias    22 Februari
Madde:          23 Februari
Anna:            23 Februari
Kathy:            23 Februari
Annie&Liten: 24Februari
Maria&Kevin:   25 Februari
Josefine- mamma till Olivia 25 Februari
Cecilia&Oliver: 25 Februari
Sanna:           27&28 Februari
Emmie:          28 Februari
Alexandra:    28 Februari
Petra:            28-29:e feb
Jenny:            5 Mars

Var en sötis och kommentera:
Postat av: DONKEN

gissar att det är en tajmad bebis så den kommer väl den 2a mars. hehe...

vincent kom samma dag som han skulle.

svar: o hujeeeda mig, ja det förstår jag att du inte orkar gå å plocka när du har maaage!

aj, om fötterna bara. hehe.. småbitar här och där, och har man då en mage också, så ser man ju inte alla leksaker man går in i heller. inte de små iaf.. uschans. lider med dig :( pössen

2010-02-20 @ 22:39:39
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Alexandra och Jack

Svårt att veta. Hoppas att du får svar angående lilleman!



Jag gick upp massvis. Jag är annars relativt smal (har alltid vägt runt 48-52 kg.). Innan första invägningen gick jag upp massvis. Under själva graviditeten på papper blev det 16 kg. (tror jag). Jag gick sammanlagt upp 25 ungefär. Det blev en stor chock för min kropp. Nu är det bara att bita i det sura äpplet och komma ner åtminstone till 55 hade jag tänkt mig - om det går. Jag hoppas.

2010-02-21 @ 02:30:05
URL: http://ilsknab.blogspot.com
Postat av: Malin

Spännande med gissningar!

Jag tror inte det är mollusker, hade själv det när jag var liten och det liksom är svå "kulor", alltså som hudfärgade födelsemärke typ. Vissa får lite, andra kan få stora som vindruvor och att de hänger i klasar. Detta såg mer ut som värmeutslag, lite upphöjt bara. Säkert ingenting, men bra att ringa bvc och rådfråga :) Skönt han inte verkar ha ont av det iallafall, det viktigaste. Hoppas allt är bra med er, kram.

2010-02-21 @ 07:39:51
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: w - ung tvåbarnsmamma

hehe 2:a mars vilken tajming själv ligger man i tandläkar stolen då :) .

när tror du själv att hon kommer? vad har du för känningar liksom.

ja det är självklart därför, tiden går ju till barnet. :) kram

2010-02-21 @ 07:50:02
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Jennica

Meen då.

Jag som ville ha rätt & att hon skulle kommit i Torsdags eller Fredags, så jag får helt enkelt gissa en ny dag varje dag för då borde jag ju pricka rätt nån gång.

Men tror iallafall inte hon är kvar längre än till Tisdag.

2010-02-21 @ 11:58:47
URL: http://jennicapersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0