14/2 2010, en överraskning!

I söndags fick jag mig en ordentlig överraskning, eller jag hade ju misstänkt lite men jag visste inte vilken dag det skulle ske på eller hur.
Hade planerat en lugn dag, kanske tvätta om det fanns tid o sedan äta en god middag på kvällen o bara mysa med familjen.
Men Jonas kommer in i sovrummet o säger " kl 13 får vi främmande" och jag frågar ju naturligtvis, "vem då"?
"Det vet jag inte" säger Jonas
" Men det måste du ju ändå väl veta säger jag lite irriterad"
"Diana har hittat på något" var det enda jag fick till svar.

Timmarna gick o min dator gick i sönder så jag blev mer sur över det, o sur över att jag e höggravid o inte har några kläder som passar längre.
Men till slut så var jag klädd iallfall o strax efter kl 13 hör jag att där är folk i trappan o några sekunder efter så ringde det på dörren!
Det var dags för babyshower!!!!!!

Denna fina blöjtårta hade Diana & Annika gjort helt själva! Den är så fin att jag knappt vill packa upp sakerna =) 88 libroblöjor finns där iallfall!

Denna rosa tårtan fick vi och den var hemmagjord o suveränt god Diana!

Sen fick jag en massa presenter till tösen oxå, men har glömt fota dom så jag lägger ut de bilderna sedan =)

Minsta gästen, lilla Kevin på 3 månader! ( vill mamma maria att jag tar bort bilden så säg till )

Theodor var vaken hela dagen, inte kan man sova när man har gäster!

Tack alla ni som kom! O tack Diana som ordnade detta till mig, detta betyder så otroligt mkt!
Och att du kunde bjuda så många som kom är en stor överraskning om hur det klarade av det! Hehe, tur att bloggen är bra till mkt! Jag hade ju saknat min mobil om du hade tagit den för att sno telefnnummerna till folket! Hehe
Synd att mina brödrar inte fick rätt information i god tid o inte kunde komma. Men jag slår vad om att deras tankar var hos mig.
Denna alla hjärtans dag kommer minnas i mitt minne för alltid. O tur att ni hant med innan lillan kommer eftersom hon kanske kommer denna vecka? Hihi

Som sagt, fler bilder o svar på kommentarer kommer i eftermiddag / kväll!

Kramar

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

vad kul. :) gillar överasskningar :P

2010-02-16 @ 12:31:15
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Louise

mysig dag ni hade :) Vi ska bo borta vid mina föräldrar på gården där brevid vallgården. Eriksgatan 95 rättare sagt :)

2010-02-16 @ 14:06:14
URL: http://knuttan.blogg.se/
Postat av: Kadri

oj så fin överraskning

2010-02-16 @ 18:14:11
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Alexandra och Jack

Nej, urk, smakar på hans ersättning varje dag för värmecheck, och börjar bli ganska trött på den. :)



Vi hade en släng av förkylning här med. Inget vidare kul. Jack tycktes klara sig bra - bara massor av snor, men det kanske inte var förkylningen som vi hade. Ingen aning.



Nej, jag känner inte dem. :) Jag känner egentligen ingen i området direkt. Sambon kanske gör, men det är inga vi umgås med i varje fall.



Vilken fin överraskning du fick. :)

2010-02-16 @ 19:22:58
URL: http://ilsknab.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Vilka fina presenter ni fick av dina/era vänner :)

Mitt Sf mått låg på 35.. Så jag är en redig knubbis nu haha.. Men inget mig emot.. Trivs faktiskt konstigt nog såhär.. Förrutom bristningarna jag fått.. Och att det är lite jobbigt att böjja sig och så.. Men det är ju för att det ligger en bebbe ivägen :) Är det inte vanligt att killar har höga hjärtljud? Det är dom två sista gångerna nu hos Bm hjärtljuden har varit höga.. Annars har dom legat runt 140 och 142.. :) Hehe Kram

2010-02-16 @ 19:44:47
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Sanna Sjöstrand

Vad fint det var! Vi kunde tyvärr inte komma för att jag var på cup!!

2010-02-16 @ 20:02:06
Postat av: Petra

Det var ju bra att du hade en bra dag i söndags och att det blev lyckat. :)

2010-02-16 @ 20:23:34
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias mamma & gravid

Vad gulligt! :)



Usch vad jobbigt, bara hoppas att ni blir friska innan lilla bebisen kommer! :)

Okej :) När var han född igen? Minnet är bra men kort ;)

Nej inga känningar alls :(

Kram

2010-02-16 @ 20:36:09
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej, allt bra här. Hos er med hoppas jag.

Åh en sån rolig överraskningsfest! Jättetuff present och tårtan såg fin ut, förstår att det var en underbar dag :) Ha det gott, kram.

2010-02-17 @ 09:14:26
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

åh vilken överraskning, och vad roligt, hade jag också vilja ha.. :)

Jättefin blöjtårta!

svar: Jag har köpt en klänning, inte superfestlig men kommer nog duga gott och väl :)

2010-02-17 @ 14:21:57
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0