VC

Idag 14.30 bär det av till vårdcentralen med Theodor.. Nu får det vara nog med hans hosta och dom får göra något åt detta.
Theodor är helt slut av hostan o ingen av oss i familjen får sova. Känner att huvudvärken börjar komma smygandes nu oxå :/
Jonas e tjänstledig idag, som vanligt varje tisdag då han ska till sin allergi doktor och få 3 sprutor. Och efter det får han ju inte jobba så därför e han tjänstledig alla tisdagar i 20 veckor.
Blir frulle på sjukan idag eftersom tiden sprang iväg o vi passade på att sova medans theo hade en lugn stund.
Theodor får gröt på plats i stället för hemma.. Han har välling i magen iallfall!

Sen ska jag dra med Jonas på att shoppa babykläder! Vi har hur mkt som helst från Theodor meeeeen det kliar i fingrarna!


Nu måste vi gå, ha en toppen dag

Kram

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

Uschdå, stackare som fortfarande hostar. Hoppas de gör något åt det så nätterna blir lugna åt er alla :) Och att T mår bra igen! Kramis!

2009-09-29 @ 10:16:17
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Åsa,Mats&Casper

Mosters älskling, hoppas du mår bättre snart

2009-09-29 @ 19:00:57
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: linda

Haha jo kan förstå att det kliar i fingrarna, samma här. Dock har jag inte råd nu men om jag haft några hundra till hade jag gått rakt ner på HM ;) Vill haaa :P

2009-09-29 @ 21:12:37
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0