Sovmorgon!

Idag är Jonas ledig från jobb och han tog idag Theodor till dagis så jag fick stanna hemma o sova! Gud så skönt det var med en tyst sovmorgon.. Jag vaknade 9.50 o var helt utvilad. Sen när Jonas kom hem så hade en nybakade bullar. Mums =)

Sen idag så öppnade vi vår räkning från bredbandsbolaget o jag säger bara SHIT vad vår räkning blivit dyr sen vi flyttade hit.. Bredbandet e mkt dyrare o nu har vi tvn oxå inräknat i den räkningen.. Denna månadens pengar kommer verkligen blir roligt o jag vågar inte ens räkna på hur mkt bak vi kommer hamna. Tack o lov har vi storhandlat redan det vi behöver så andra nöjen får uteslutas till löning i Okt. Jag fattar inte hur andra familjer klarar sig, jag tycker Jonas o jag har bra pengar egentligen o vår månadshandlig är bara på ca 2000-2500 kr. Så vart i helvete tar våra pengar vägen? Och hur klarar sig andra folk sig egentligen?
FATTAR verkligen inte!


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Martina

våra pengar försvinner också väldigt snabbt. har väl ca 27 000 - 30 000 ut tillsammans. men ändå finns det inte mycket kvar i slutet av månaden.. :/ så många småsummor som kommer som man egentligen inte ser.. :(

2009-09-22 @ 20:53:50
URL: http://wiback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0