Sova? Vad e det?

Som sagt, Theodor är ju genomförkyld o hans sömn blir rubbad pga detta =(
Han somnade för kvällen kl 20 ikväll o sov enda fram tills vi naturligtvis skulle gå o lägga oss.. När vi hade släkt lampan vid 23 så börjar Theodor gny... Till slut gnyr han inte länge utan han skriker.. Så det var bara till att gå upp..
O sover han än?
Gissa 3 gånger...

Jonas ska upp o jobba om ett par timmar så han ligger i sängen o sover.. Kan egentligen bli liiite irreterad för han kan oxå gå upp o sitta här.. JA jag vet att han ska jobba, men jag klarar inte av att vara vaken i över 24 timmar.. Theodor vakna 05.30 liksom i går morse.
Jaja.. jag e väl egoistisk.
Men jag sitter här o försöker få Theodor att bli trött men det funkar inte.. Vad ska jag göra?
Ensamast i hela världen just nu, trött som in i bomben o har en pigg son..

E kanske inte skapt för att skaffa barn? Jag älskar ju att sova =)

Fast jag skulle ju ändå aldrig i hela mitt liv få Theodor ogjord, han e ju vårt allt!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

absolut det ska jag göra..jimmy har ju jobbat extra så nu har vi 10,000 att handla för haha..blir en del kläder det.



nä det håller jag med om..natha vaknade 03,40 idag och gnällde som bara den..fast räkte med välling så somnade hon igen men man var rätt trött när hon vaknade halv 7 igen.

bättre med er idag?

2009-09-11 @ 12:23:23
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Martina

vi har samma problem med melwin för tillfället, (tänderna på gång). men det är ju jag med som får ta det, fast att jag kanske med ska jobba. men jimmy börjar ju tidigare.. :P



iaf så har jag kommit fram till att det bästa (för vår del iaf) är att jag plockar in täcke och kudde i melwins rum sen ligger man där. plockar aldrig upp han ur sängen, då somnar han garanterat inte om... hoppas han sover bättre snart så du med får sova. :)

2009-09-11 @ 14:56:26
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Martina

ah, måste vara jobbigt att behöva ta upp han lixom.. funkar inte med så kallad "5-minuters reglen" heller. det har jag aldrig provat själv. men tänkte att det kanske funkar?



oh, hoppas iaf att det löser sig oavsett. vet själv hur mör man blir efter flera dagar/veckors avbruten sömn...

2009-09-11 @ 19:44:43
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: linda

Usch säg inte så :/ Jag älskar att sova och blir så sne på minsta lilla ljud om nätterna, håller ibland på att ha ihjäl sambon när han ska upp halv 5 och väcker mig med sitt larm som ringer var 5e minut :/ Hahah

2009-09-12 @ 11:20:21
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0