klåfingrig?

Oh har bara varit uppe en timme med Theodor o han har tydligen vaknat på sitt mest klåfingrigaste humör någonsins! Ahh!
Får säga till honom hela tiden o ta sakerna i från honom. Tänker inte plocka bort sakerna för han måste lära sig att saker ska ligga där dom ligger =)

Strax ska jag resa på mej o städa färdigt det sista här hemma o där efter ska jag förbereda fikan till mig och Johanna. Första gången hon kommer hem till oss, så detta ska bli trevligt!
Eftersom hon & carl redan kommer vid 11 så tänkte jag bjuda på nybakta bullar, kokta ägg, massor av pålägg, juice och the. Hoppas det går bra o blir lyckat!
Hade hon kommit senare hade jag bjudit på nybakat äpplepaj men tyckte det blev för tidigt till kl 11.
Nästa fredag den 25e är det Me&I party.. Hoppas nu att folket dyker upp o inte bara lämnar mig här hemma.. Behövde vara minst 5 st.. Ska bli trevligt att shoppa =)

Ikväll ska Jonas på ishockey match, har jag tur så kommer Linda Liljedahl förbi efter jobb och håller mig sällskap.. Ska ju stort sett vara ensam hela dagen.. Jonas e hemma vid 16 tiden o sticker igen vid 17.30 tiden.. Tråkigt =( Menmen..

Nu ska jag resa mej o fixa färdigt här hemma!

Kramar


Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

vi satte henne på pottan..det svåra var att underhålla henne tills hon kissade...har ni tagit urinprov på theo nån gång?

2009-09-18 @ 10:43:35
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/
Postat av: Linda

Hahah jag lämnar dig inte i sticket iaf :-) Kanske tar med sambon med. Han var nyfiken. Bra med för samma dag får vi ju reda på könet med och det underlättar vid shopping ;)

2009-09-18 @ 11:36:29
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0