Jag lever!

Tjohoo jag lever.. det var kanske inte svininfluensan ändå? Så fort jag började känna mej sjuk så infann sig paniken " NU HAR JAG FÅTT SVININFLUENSAN O KOMMER DÖ", nästan så kändes det som.. Men som sagt jag LEVER o mår hur bra som helst idag!
Gårdagen mådde jag sådär, febern försvann men man var fortfarande svag i kroppen.. Men sen på kvällen så mådde jag hur bra som helst.  Influensan var borta! Hmmm.. OM det nu var svininfluensa så besökte den mig bara på ett "test" o jag överlevde..
OM det nu INTE var svinis ( som alex schulman säger ) så kommer jag vaccinera mig så fort jag vet att man får göra det. Jag e gravid ju så jag kommer få göra det ganska snart.

Idag så har vi hunnit med att besöka Malmö o svärföräldrarna o sedan mina föräldrar och ikväll har vi varit på kalas.. Full rulle med andra ord, tur att jag kunde stå på benen.. hehe.. Vi försöker få Theodor att somna men lyckas inte så mkt.. Men snart så!
Jonas står o skalar lite räkor, så det blir ny bakt baguett med färska räkor o lite annat smått o gott..
Ha en trevlig kväll alla =)


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

Haha, nöff nöff sjukan vill inte vara i Landskrona S



Skönt att du är bättre gumman :)

Kram

2009-09-06 @ 10:22:51
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: linda

Hahah som jag när jag blev dålig - ÅNÄÄ svininfluensan hahaha :P Likadant nu i skolan så fort nån hostar, alla ser förskräckta ut ;)

2009-09-07 @ 19:34:08
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0