ursäkta

ursäkta för en dålig uppdatering som vanligt?!?

igår var det absolut ingen bra dag! Trött som attans var både jag o Theodor men han vägrade att somna om..
Men iallfall sen på eftermiddagen så blev jag magsjuk, hur plötsligt som helst o utan känningar till det!
Jag vill inte gå in på detalj men jag tillbringade dagen & kvällen på toan o med en spann me vatten i.. Blev inte bättre förrens jag gick o lade mej.. Somnade redan vid 21.30.. helt utkörd.. Jonas har tagit hand om Theodor hela kvällen igår o hela natten inatt! Tack älskling!
Nu e jag halvt människa.. mår bättre o får behålla saker i mej iallfall..
Ska iväg till en mvc läkare nu kl 10.50

Bäst att göra vid mej!


Vi hörs

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

Usch, inget kul att bli så sjuk.

Krya på dig

2009-10-13 @ 10:16:22
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Malin

Uschdå! Skönt du mår bättre idag iallafall. Låter lite som om du ätit något dåligt? Iom det kom så plötsligt.. Kryapådig. Kram.

2009-10-13 @ 11:28:38
URL: http://familjennordin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0