shopping

Idag så var jag o mamma en snabbis i HBG på ett ärende och sedan bar det iväg tillbaka till Landskrona då vi båda skulle till tandläkaren, nästan exakt samma tid..
Efter tandis så gjorde jag en shopping runda inne på lindex o HM.
Theodor fick nya o tuffa kläder =)  Bla kläder som han ska ha på sig när vi ska iväg på en överraskning den 10 Okt.. Så jag hoppas han kan ha det, annars går jag ner och byta strl imorgon. Han e dyr i notan, vågar inte skriva ut på vad hans nota hamnade på idag.. Fattigt i plånboken nu :D FAST jag handlar hellre kläder till min son än jag handlar till mig själv. Han e helt klart viktigare =)
Inne på HM blidde det babykläder.. Det var ju 10% på hela köpet.. Men det blev bara en sparkdräkt o en bodie.. Så himla söt!
Önskar någon bilder så får ni säga till så läggs det ut.

I eftermiddag har vi bara tagit det lugnt, jag o Theodor.. Bara myst =) Blev pannkakor till middag men det gillade Theodor inte.. Mkt konstigt.. Hehe
Så han fick annan mat, så blidde vi nöjda igen =)
Nu sover han som en stock o jag knaprar morötter och vitlöksdippa! Dock hade jag inte så mkt morötter hemma som jag hade velat :(
Jonas jobbar sent så jag kan inte åka iväg o handla i heller! Aja, jag överlever! *knappt*

Nu börjar Idol igen!

See yaa

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0