Desperate Housewifes

1 timme och ca 45 min kvar tills säsongen börjar =)

Längtar!



Trodde vi hade vaniljvisp hemma men det hade vi inte =( Så jonas stack bort till ica krysset o skulle inhandla det..Och ett mjölkchoklad!
Shit jag måste väga mej ikväll..

Vad tror ni, hur mkt har jag gått upp / eller ner?


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa,Mats&Casper

kanske 1 kg upp L

2009-10-06 @ 22:09:51
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad tyckte du om första avsnittet igår då? Skumt slut bara, annars ääälskade jag det! :)

Aha så konstigt för jag vet att många fått den utskrivet. Att den är den bästa + vanligaste. Hmm.

Aha så roligt! :) Jag och min syster fotade oss hos expert, gav en forstoring när min mamma fyllde 45 (5år sen) :) Roligt att ge bort! Hihi. Du får ta kort på er alla o lägga in, så man får se er fina familj :) Aha osis, nej tyvärr.. Har mest jeans + några tunna byxor.. Sökt på tradera? ;) Kramar.

2009-10-07 @ 09:27:45
URL: http://familjennordin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0