svinisvaccin

Så då har jag o Jonas vaccinerat oss! Så svinis, släng dej i väggen!

Idag har jag problem med msn, eller igår oxå.. Kommer inte online.. Men å andra sidan så e denna datorn så jäkla knäpp att vi kommer få lämna in den snart.

Jonas började jobba Natt igår, o för att vara så pigg som möjligt gick han o lade sig igår efter maten för att få sova ett par timmar.. Menvad händer, ju telefonen bara ringde hela tiden! Stackarn, han fick inte sovit mkt. Men natten hade gått bra iallfall, dock så kunde inte jag sova! Var ju första gången jag sov ensam sen vi flyttade ihop.. Sov kanske 1 timme och sen vakna theodor o skulle vara vaken o hosta i ca 2 timmar.. När klockan var runt 4 imorse så somna theodor o dte måste jag oxå ha gjort =)
Vakna när Jonas kom hem men jag somna om direkt o sov till 8 när klockan ringde o theodor skulle upp till dagis.. Men jag e såå trött idag! Aja, får hoppas jag somnar tidigare ikväll istället =)

Imorgon så ska jonas få sova så länge han vill o kl 14 ska jag möta Johanna på theodors dagis o sen promenerar vi ner till stan o tar väl en fika. Trevligt att sitta och prata lite skit =) O sen är Jonas ledig i 3 dagar!  Tjohoo! Då ska vi bara slappa o börja sätta upp julstjärnor i fönsterna, eller är det för tidigt? Såg liksom 2 hus idag som hade sitt uppe!
Iofs, såg nu att det är ju 2 veckor kvar till advent.. Kanske får vänta en vecka till, men vill göra det medans jonas e ledig.. sen jobbar han ju 6 dagar till.. O sen så jobbar han varje helg tills november är över.. Aja får se hur vi gör.

Är det någon som vill ha en Brio Sing i blå färg så har jag en mkt fin här hemma =) Säg till isåfall så ni får titta på den!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda & lillpågen i magen

Hur mår ni nu efter svinisvaccinet ?

Vi fick lite ont i armen över natten bara men det är borta idag ! Rätt skönt faktiskt :P

2009-11-11 @ 18:53:11
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Maria + bäsen i magen

Hej du.

Hoppas inte du får några biverkningar heller. Vi fick inga och känner många som inte fått något.

Den där brio vagnen du har.. kan man sätta bilbarnstolen i den? Har en brio primo med bas i bilen och hade varit skönt med en vagn man kunde ha med sig i bilen och bara fästa stolen i den första tiden kanske.. Eller kanske är dumt tänkt?

2009-11-11 @ 19:50:21
URL: http://jaghardenna.blogg.se/
Postat av: Maria + bäsen i magen

STolen är nyinköpt för 1½ månad senad så då kanske den passar.. kanske vi kan testa det? Vad hade ni tänkt er för pris på den vagnen då?

2009-11-11 @ 20:01:49
URL: http://jaghardenna.blogg.se/
Postat av: Malin

Skönt ni vacc er =) Hoppas det gått bra och ni slipper biverkningar. Jadå vi hade det underbart uppe i mora :) Började fixa med Filips kommande rum, ska lägga in bilder inom det närmsta på bdb. Finns bilder iaf på Johans sida :) Kranar.

2009-11-12 @ 07:38:32
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Petra

Jag ska ta min spruta idag. Lite nervös.



Sv; Det är inte alltid man har sin mobil med. :) Jag brukar alltid ha min på ljudlös, så därför kan det ta evigheter innan jag svarar. :P Jag går rätt mycket i skolan eller långa dagar. Nästa vecka ser ut som följande:

Måndag skola 8.15-16

Tisdag Fältdag i Billesholm

Onsdag 10.15-17

Torsdag Fältdag Billesholm

Fredag Fältdag Billesholm



v.48 har praktik i Billesholm hela veckan.

2009-11-12 @ 07:57:42
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: jannike

Hur mår du nu efter vaccineringen? Ska du vaccinera theodore? Jag och Anton ska nog vaccinera oss imon eller nästa vecka.



Vi har en vanlig babytravelsyskonvagn. Är jätte nöjd med den:)

2009-11-12 @ 20:10:48
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilket fint namn ni har på er son! :) Tänk på att vaccinet inte börjar verka förrens om ca 3 veckor så ni kan fotfarande bli sjuka

2009-11-13 @ 11:38:20
URL: http://beccastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0