ovanför

Oh ännu en natt där det bara har varit storm! Och fortfarande är där saker på grannen ovanförs balkong som slamrar. Så vi har typ inte sovit en blund.
Dessutom hade Theodor en vaken period mellan 02.19 till ca 4.30 i morse.. Mindre roligt! Kan det vara fler tänder på G?

Ringde hyresvärden idag o bad dom ringa till grannen där uppe så att dom kunde plocka undan det som låter. Om dom ändå inte ska sova där så kan dom ta bort det så slipper vi andra bli störda iallfall.

Idag fyller Sanna år, grattis på din 11 årsdag!

Ville fika i eftermiddag men fick inte tag på Johanna, så kör ner till mamma o pappa efter jag hämtat Theodor på dagis.. Slippa sitta ensam hemma. Då e jag hellre där nere! Finns ingen annanstanns att ta vägen.
Och ingen vill komma hit så får jag väl åka till mamma.. Avskyr när Jonas jobbar kvällen, men det ger pengar o det gillar vi ju!

Igår fick jag även köpt nya däck till bilen.. 2400kr, rätt okay pris. Med tanke på att vi egentligen skulle betala 5000 kr! Shit.
Ni som tycker att vi spenderar pengar, vi lägger det iallfall på saker som behövs!

Efter jul & nyår kommer sykonvagnen hem! Ohh längtar =)

Nu ska jag påbörja lunch, sen ska jonas iväg o jobba!

Ses!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: jannike

Jo men de är ju fina namn. Ett namn som jag fastnade för men tyvärr inte sambon va Amilia Istället Emilia. Tycker de är lit e tufft. Hade du en bra första förlossning?

2009-11-04 @ 12:17:10
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Åsa

Billigt och bra med däcken:)

2009-11-04 @ 12:54:33
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: linda

Ja jag låg så länge i sängen att det var löntlöst , lika bra att gå upp typ :/ Jag ska vara där på Tisdag (10e) mellan 15.00 och 19.00. På vårdcentralen centrum då asså. Själv då? Kanske kunde haft följe dit om du med ska vara där samma dag ?

2009-11-05 @ 11:44:20
URL: http://liindatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0