kallt *brr*

Fy bubblan vad det är kallt idag! Både ute och inne!
Här i lägenheten så har jag tänt en massa ljus och hoppas på att jag snart blir varm =) Jonas sitter och badar Theodor i badrummet o där är det lite mer varmare pga ångan..
Idag har det varit full rulle =)  Jonas lämnade lilleman på dagis och innan dess så vaknade jag av att lilla My sparkade mej hårt i magen ner mot madrassen.. Hon tyckte nog att jag hade legat på magen för länge nu.. hihi
Så det var bara att vända sig om och upptäcka att jag var super kissnödig o fick rusa på toa! Nu har kisshelvetet börjat! Haha

Inhandlat julklapp till syrrans son oxå, Nellies julklapp kom igår.. Så lite smått har man ju börjat julhandla nu.. Frågan e vad man ska köpa till Theodor?


Förresten, hans dagiskort kom idag! Oh han e så söt! Hihi.. Given julklapp till våra föräldrar..

Nu e det Unga mödrar!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Madde

Hahah men ja! jag ville bara ignorera suget för att det kändes lagom onödigt att köra till lödde för det, men det var en liten röst inne i huvet på mig som beordade mig att köra dig :-P

2009-11-03 @ 22:50:02
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: linda

hej allt bra i blåsten?

tänkte bara meddela att jag har satt ett lösenord på min blogg..jimmys syrra snokar där vilket jag inte vill..användarnamnet ät nathalie och lösenordet är iindaa som min tradera. kram

2009-11-04 @ 09:25:34
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0