Blåst

Inatt så har jag verkligen inte fått många timmars sömn.. redan i gårkväll när vi gick  o lade oss så hörde vi hur något slogs emot lägenhetshuset.. så fort blåsten tog till så slogs det emot..
Jonas öppnade fönstret o kollade ut men han såg inget. Detta var verkligen irreterande! Men iallfall så somnade jag till slut typ med ett öga..
Men under natten har blåsten tilltagit o det här bankande har bara ökat o ökat.. Till slut så kom jag på att det måste ha varit något på grannens balkong där uppe som slogs emot.. Dom håller på att flytta så antigen har dom glömt stänga balkongdörren när dom var där igår eftermiddag eller så har där varit något på själva balkongen. Jäkligt irrterande för detta har hållit på hela natten så jag har vaknat hela tiden..
Så idag lär det bli en trött dag.. Men men vad ska man göra?


I eftermiddag ska Jonas jobba o jag har inte bestämt mej för vad jag ska göra.. Theodor är gnällig o snorig så vi får nog hålla oss hemma. vi får se hur det utartar sej under dagen helt enkelt!


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Cecilia - Mamma till en liten prins i december <3

Haha jasså, ja nästan alla tror att han kommer förtidigt,

men han får allt hålla sig inne ett tag till, men det gör mig absolut inget om han kommer 2 -3 veckor för tidigt :D

2009-11-02 @ 12:16:08
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/
Postat av: linda

Jag har både svart vita och färgarde. Dom jag fick på "papper" var svart/vita och dom på CDn var färgade som dom du ser i bloggen. Men det är helt klart 3D du fått :) Häftigt!

2009-11-02 @ 12:49:50
URL: http://liindatherse.blogg.se/
Postat av: jannike

De va faktiskt jag. Fast jag hade redan de namnet till Anton, men de blev ju ingen tjej. Är jobbigt att de är så svårt med namn. va hade ni för tjejnamn till theodor?

2009-11-02 @ 18:41:39
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Postat av: Grannen.. =)

Fin blogg du har. =)



Det är grannen´s insyns skydd som har lossnat från ena haken. :S Dem ovanför er. Vi hörde också det..



:):)

2009-11-02 @ 18:57:37
URL: http://moniqapalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0