beeebis

Ohh idag har jag varit inne på HBGs lasarett och snusat på en alldeles färsk bebis! Lilla Kevin =) Mindre än vad Theodor var när han föddes.
Oh vad jag längtar efter vår tös nu..
Lilla kevin sov i min famn länge, sen ville han ha mat och sen fick jag tillbaka honom och då somnade han snusandes mot min hals! O suckade så underbart som små bebisar gör!

Så länge tills vår tös födds ju, men som vi längtar =)

Den tiden som vi ligger inne på BB ska jag ta vara på denna gången.. Inga besökare alls har jag nog bestämt mig för. Endast mamma när hon kommer med Theodor =)
Eller om Jonas har hämtat Theodor då förstås.. Njuta och bara ta det lugnt, försöka få igång amningen ordentligt denna gången.
Monica, Jonas, Theodor och lilla My det är Kärlek det =) Som vi ska mysa tillsammans ännu mer sen =)

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0