Världens bästa systerson eller?

Igår på syrrans meandi party så hittade jag en klänning som jag verkligen tyckte var snygg så jag bestämde mig för att pröva den.
När jag hade fått den på mej så kommer syrrans son Casper:

Casper: Moster, den sitter ju jätte fint
Jag: Tack så mkt, ska jag visa mamma och dom andra den?
Casper: Jaa

Så jag gick ut och visade den o alla tyckte den satt snyggt.. Så jag går tillbaka och innan jag ska byta om så kommer Casper igen:

Moster, den sitter jätte fint på dej
Jag : Ska jag köpa den?
Casper: Jaaa den e såå fin!!

Ohh vad mitt hjärta smälte och naturligtvis så beställde jag den =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

Han gillade verkligen klänningen som du provade & köpte :)

Och vi instämmer, du har så fin i den :)

2009-05-26 @ 13:46:39
URL: http://caspersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0