Valborg

Jaha igår var det tydligen valborg?!?
Valborg för mej, ja då har man brasa som man står och tittar på.. Men nu var det tydligen eldningsförbud så det var ju inte ens lönt att gå ner till stranden och titta. Får gå på marknaden idag istället o se om där finns nått roligt =)
Igår åkte vi till Väla och där träffade vi Petra och hennes mamma.. Blev lite shopping som inte alls blev dyrt.. Fick ett par byxor, en klänning/tunika i blått och en vit skjort tunika som jag faktiskt fick för 50 kr.. Billigt o bra =)

Petra och Benny kom hem till oss igår och käkade fondue, 2a gången för Petra och 1a för Benny. Jag hoppas interligt att det inte blev för starkt för er och att det gick att äta =) Om inget annat så fanns McDonalds på vägen hem! Haha.. Gjorde även en ny efterrätt igår med, chokladglass, gräddfil, chokladsås, marsmellows o hallon o björnbär. Blev riktigt mumsigt =)

Idag jobbar jonas dagen o Theodor ligger  i sin säng o leker medans jag får tid för mig själv att sitta här.
Vid halv tio ska vi packa in oss i bilen o köra till Genarp där Jag ska träffa mamma Linda o Theodors flickvän Nathalie =) Blir nog en riktigt trevlig dag! Har du laddat Kameran  Linda?!?

I eftermiddag så hoppas jag Jonas orkar gå ner till stan o kolla in tivolit o marknaden.. Jag e ju så sugen på en langos!! Sist jag åt en langos var på karnevalen o jag var ju höggravid då.
Jag minns att jag tjatade som faan att jag skulle få min langos o när jag väl fick den så var den inte god längre... Haha! Trevligt =)

Nu ska jag kolla till Theodor o sen hoppar jag in i duschen!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0