Typiskt

Vi sitter i soffan o kolla på tv, Theodor har äntligen somnat =)
Helt plötsligt hör jag hur Jonas andning ändras

Jag : Sover du?
Jonas: Nää jag tittar
30 sek efter tittar jag igen
Jag : Du sover ju
Jonas: Nää jag tittar fortfarande
Jag: Vad visade dom precis på tvn då?
Jonas: Skit sur, Men!

Typiskt, varför säger han att han inte sover fast jag ser att han sover?

Nu lämna jag soffan o satte mej här i stället, tänkte lägga mej o läsa ett tag =)


Petra, jag vet att du vill! De kommer när det själv vill =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Har en del redan, men inga som jag "tycker om" om man säger så.. :)

Har inte börjat läsa den ännu men den heter Champagne Flickan en verklighetsbaserad, tycker dem är jätte bra! :)

Jadå vår dag har varit bra, men väldigt dryg om man säger så. Hur har er dag varit? Kram

2009-05-24 @ 21:44:30
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0