Slut

Oh nu var filmen slut och den var faktiskt bra =)
Jag brukar inte vara så glad för svenska filmer men denna var rätt så okay faktiskt! Tummen upp!
Har faktiskt en film här hemma som vi ska hinna se i veckan som oxå är svensk. Jag har aldrig sett den men Jonas har. Den Heter " Jag hade iallfall tur med vädret" tydligen är det en klassiker som alla har sett men inte jag.. Men nu har det kommit ut en tvåa på den filmen o den verkar helt klart bra så då måste jag ju se ettan först..
Imorgon ska jag lägga in lite bilder här inne och skriva på familjeliv..

Linda, hoppas ni har haft en trevlig helg! Hoppas vi kan snacka lite på familjeliv imorgon eller på msn =) Kram på er!
Theodor hälsar till sin lilla fina flicka Nathalie att han saknar henne!



Pussar o kramar från oss

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0