Skönt

Var och fick massage idag! riktigt riktigt skönt var det och ska tillbaka igen på måndag.
Avbokade på det stället där jag egentligen skulle gå, där kostade 530 kr.  Jag blev tipsad av min brors fru att hon hade varit på ett annat ställe o där var det billigare.
Så jag fick en tid där i stället och för samma massage betalde jag bara 275 kr. Som hittat! Så därför ska jag tillbaka.. Det behövs!
Har fått en sådan huvudvärk ikväll efter massagen, tydligen kan det ha ett samband.. Så det e bara till att knapra panodil!
Ska slänga mej i soffan och kolla på tv..

Kram

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Floos

Åh gud va gött, skulle gärna få lite massage.

Det kan man behöva som mamma =)

2009-05-07 @ 20:46:55
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Mycket vanligt med huvudvärk efteråt. Det är positivt,för smärtan " går" ut den vägen.

2009-05-07 @ 22:05:03
URL: http://caspersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0