Ointressant

Idag känner jag mej så ointresserad av allt. Var iväg innan idag på förmiddagen men sen jonas stack o jobba så har klockan bara gått sakta.. Skulle iväg ikväll med det blev inställdt.. Aja..
Har en hel del bilder som ska orkas lägga in på datan men orkar inte, borde städa men intresset finns inte..
Hade Theodor bara sovit så hade en lur på soffan inte suttit så fel.. hehe

Pratade med Lydia idag, hennes bebbe ska heta Max =) Så fint namn!
Ska kanske träffa dom på tisdag och gå en sväng, ska bli trevligt!
Är rätt så sugen på en liten bebis till, MEN eftersom jag fortfarande har komplikationer efter förlossningen så funkar ju inte detta än.. Tyvärr..
Vad för komplikationer det är tänker jag dock inte nämna här... lite för personligt att låta vem som helst att veta..

Theodor har blivit mobiltokig, så fort han ser min mobil så vill han ha den.. O jag säger nej o då börjar han vråla.. Någon som har en gammal mobiltelefon som Theodor kan få ärva?! Haha

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda,nathalie

haha nathalie är oxå mobiltokig hon fick min gammla mobil men hon vill ändå ha min å jimmys mobil.

2009-05-03 @ 19:31:12
URL: http://ungmamma22.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0