Mitt huvve

Ohh jag har inte fått sova något inatt.. Är det någon som har tips mot sömnlöshet? Under tiden jag försöker somna så kommer paniken fram o tankarna far åt alla håll o kanter. Kanske ingen som vet vad jag snackar om o jag vet inte om jag kan avslöja det är i bloggen.. Är jag så modig att jag kan prata om det här?

Kl var närmare 5 i morse när jag kunde somna o sov till ca 10.. Då väckte Jonas och Theodor mej.. Jonas sa att han skulle gå ut och handla potatis och remuladsås till middagen så han tog Theodor i vagnen och gick.. Jag tror att jag somna om innan han ens hant gå.
Vad e det för fel på mej?
När jag nu vaknade för en stund sedan så hade jag så fruktansvärt ont i huvudet..

Aja, jag bara klagar?

Theodor sover på balkongen, jonas skalar potatis till middagen så jag kan faktiskt ta det lugnt en stund till..


Adjö

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Haha ja någonting utav det, jag hoppas ju på fotboll eftersom jag har spelat det sen jag var 4 ungefär. Men sluta för ca; 2 år sen, men han väljer själv.. :)

Hur har ni det i det blåsiga vädret? Kram

2009-05-27 @ 12:36:56
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Petra

Sådana problem har jag också, inte kunna somna.

Är det något, så vet du att du kan prata med mig.

Kram

2009-05-27 @ 13:45:20
URL: http://linnea84.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0