Lista, lista och åter igen en NY lista...


 

Vad heter ni? Monica&Jonas

Hur träffades ni? På en chatsida.. Skulle egentligen varit barnvakt åt Nellie men hon blev sjuk så jag satte mej vid datorn i stället.. Måste vara ödet =)
Hur länge har ni varit tillsammans? Sedan 17/12 2006

Är ni förlovade? Ja, sen midsommarafton 22/6 2007

Bor ni ihop? Ja det gör vi, nästan från början

Har ni barn? Ja lille Theodor på snart 10 mån.

Har både körkort? Nej bara jag
Isåfall, vem kör bäst? Förhoppningsvis jag =)
Kommer du ihåg er första kyss? Japp, den kan man inte glömma

Vem sa '' jag älskar dig '' först? Jonas
Vem är äldst? Jag!

Vilka sjärntecken är ni? Stenbock är jag o jonas är?!? Faktiskt inte aning om vad han är..född den 9 april iallfall
Vem fyller år först på året? Jag, 4 Januari

Vem är längst? Jompepompe

Vem sjunger bäst? Egentligen ingen av oss

Håller ni i handen på stan? ibland fast svårt att köra barnvagnen då

Har ni någon låt?  Yes, Markus Fagervalls vinnarlåt, Everything changes

Har ni några framtidsplaner? Japp =)

Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Allt möjligt

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?  Inte alltid men för det mesta
Bor ni långt ifrån varandra? Nej tillsammans

Blir du lätt svartsjuk?  både ja och nej

Brukar ni bråka? ja det kan hända
Ringer ni eller SMS:ar ni? båda delarna.

Vilken är han/hons finaste kroppsdel? Jonas Ögon =)

Brukar nån av er prata i sömnen?  Har hänt att vi båda har gjort det ja =)


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Anonym

Varsågod, man blev så glad och bara se en bild på honom där var någonting som fick mig och le. Kanske kan bero på att man ska ha en liten pojke själv?

Ja det är det verkligen, inte så lång tid kvar nu så man längtar allt mer och mer nu, finns inga ord som kan förklara eller beskriva hur underbart det känns.

Jo jag läste det, men det kommer. :)

Själva så har vi pratat om att bara ha ett, men man får se med tiden är inte så gamla någon av oss. Jag är 19 och min sambo blir 22, men som sagt man får ju se. :)

2009-05-11 @ 16:15:37
Postat av: Pernilla

Varsågod, man blev så glad och bara se en bild på honom där var någonting som fick mig och le. Kanske kan bero på att man ska ha en liten pojke själv?

Ja det är det verkligen, inte så lång tid kvar nu så man längtar allt mer och mer nu, finns inga ord som kan förklara eller beskriva hur underbart det känns.

Jo jag läste det, men det kommer. :)

Själva så har vi pratat om att bara ha ett, men man får se med tiden är inte så gamla någon av oss. Jag är 19 och min sambo blir 22, men som sagt man får ju se. :) (glömde skriva vem det var ifrån därför skickar jag en gång till)

2009-05-11 @ 16:16:26
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Pernill

Jaha okej, men då förstår jag.

Jag själv har mått jätte bra hela graviditeten så det är väldigt skönt, ja vi har bestämt oss för Kevin det är tydligen inte så jätte vanligt längre. :)

2009-05-11 @ 16:41:29
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0