Lille Theodor är lite sjuk

Stackars min lilleman =( Han bara hostar, snörvlar och har feber! Stackars liten!
Just nu ligger han och sover, jag glömde köpa panodil med mej hem till honom så tur var så var Diana på center syd så jag skicka bud till henne att hon skulle handla med sej hem och komma inom!
Tack Diana!
Vi har host medcin hemma till Theodor sen sist han var sjuk så vi försöker ge honom lite av det.. Fast det e ju så äckligt att han spottar och har sej redan INNAN skeden kommit till munnen.. Får kanske ta och  ge honom det i en spruta!


Jonas jobbar kväll o jag håller nu på att laga mat medans T sover.. Märkte att jag hade kryddat det en aning för starkt.. Aja det får gå ändå! Gott med starkmat eller hur?

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

Stackars mosters älskling. Krya på dig Theodor



Japp, kryddad/stark mat är gott :)

2009-05-12 @ 19:19:13
URL: http://caspersmamma.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jaha okej, men då är det inte så speciellt gott om man säger så! :/

Har inte gett mig på jordgubbar ännu, men får inte äta för många eftersom jag är allergisk men några går bra. :)

Jadå min dag har varit bra, din också hoppas jag?

2009-05-12 @ 21:35:02
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0