Jag ljög =(

Förlåt att jag ljög.. Jag hamnade inte i sängen med boken.. Jag fastnade här vid datorn och läste alla bloggar.. Har fastnat för en hel del nu så det e mkt läsande..
Känner ni någon som kan designa min blogg??  Berätta isåfall om ni gör det =)



Här har ni mej på Saras Student 2008 den 13 Juni. Alltså exalt 1 månad  innan Theodor födds!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Sandra

Hej du kan gå in på http://www.designabloggen.se/

Där finns det gratisdesigner att ladda ner och deet står instruktioner hur du ska göra med.



Jag ville ha en snygg design först men känner ingen som kunde hjälpa mig med det så då hittaade jag denna sida.

Det är ju bättre än dom teman som finns ialafall :)

2009-05-04 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0