Greys Anatomy

Det tittar jag på just nu.. eller just nu så är det reklam.
Ska det verkligen bli bröllop idag? Är det någon mer än jag som brukar se på denna serien? Isåfall vad tror ni kommer att ske?

Nu börjar jag få en sådan grym värk i magen, så nu blir det 1 voltaren o 2 panodil så hoppas jag att det går över.. ( tack diana ) Ska även göra mej en kopp tee...

Jonas jobbar till 23 idag.. är riktigt hungrig så jag funderar på om jag ska be honom handla hem mat på MC.. jag har ju inte ätit något sen kl 12 idag när jag åt lunch med Jonas.  Tycker det e så menigslöst att laga middag till mej själv på kvällen så då hoppar jag över middag.
Nu tänker alla : anej ska hon äta hamburgare så sent? vad tänker hon med? Slår vad om att där är ett par st som tänker så. Men jag skiter i vilket.. Mitt liv, min kropp jag som e hungrig. Dessutom kan jag inte äta mer än 4 tuggor på burgaren ändå.

Nu börjas det igen på tvn..


Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0