Vår!

Hej!
Vi gick ut innan när jag skulle till doktorn, gud vilket underbart väder det var! Iofs så blåste det en hel del men solen var underbar!
Hos doktorn konstaterades det att jag bara ha ett halsvirus och inte halsfluss men jag skulle återkomma om det blev värre.. Så ny käkar jag zyx och strepcils som en galning! Dom sa även att jag skulle sova så mkt jag kunde men hur lätt är det när man har småbarn?
Jonas är ju hemma idag o även imorgon men även om han tar Theodor så blir jag ändå stressad när den lille skriker eller gör saker som han inte ska.

Sen när vi kom hem så hade Theodor somnat i vagen så vi fick bära upp den, så när vi kom upp så passade även jag o jonas på att vila en stund.. Guldvärt ibland att få sova mitt på dagen tycker jag =)
Sen så tog vi på oss igen och gick till city gross och handlade till middagen ikväll.. Blir fondue idag, hade nästan allt hemma men fick handla gurka och yourhurt till tasikin.. o JA vi äter mkt tasziki.. det är så gott!
Om jag bara visste rätt stavning till det.. Haha.. får kanske slå upp ordet =)

Tack Petra för din kommentar i förra inlägget, hoppas vi kan ses snart!

Nu så ska jag börja med middagen, jonas är på apoteket och köper panodil till Theo.. Krävs nu när han har febertoppar eftersom tand 3 e på G Ner! hihi min stora pojke =)

Ha det bra!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Hejsan!! Ni är välkomna när som. :) Vi kan träffas i veckan som kommer.. antingen tisdag eller torsdag. Träffas vi på torsdag kan ni få diskmaskinen med er hem också. :)

2009-03-20 @ 08:20:22
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0