Uttråkad!

Godmorgon alla!
Eller iallfall så e det godmorgon för oss! Theodor sov enda tills 09.30 idag.. Snacka om att jag blev chockad när jag hörde att han var vaken! Men det e skönt med sovmorgon ibland..
Jonas började jobba kl 6 i morse, stackaren =(
Men från och med imorgon tills söndag så jobbar han kväll, samtidigt som jag jobbar natt. Så vi behöver bara fixa barnvakt nån timme på kvällarna.. Skönt!
Ska även ringa försäkringskassan idag och meddela att jag jobbar.
Just nu så sitter Theodor i sin gåstol, han har äntligen fattat hur man ska använda den =) Duktig pojke =)
Nu så välte han precis ut min skål med röd sand med ett jätte fint ljus i.. Menmen.. Sådant får man ta!
Nu så fick han ligga i sitt babygym ett litet tag, tyst och snäll e han idag.

I eftermiddag så ska jag till tandläkaren och där ska jag hämta ut mina skenor som jag ska ha flour i.. fick ju så svaga tänder under graviditeten att jag har valt att köpa skenor och lägga flour i det... Och efter tänderna blivit starkare så kommer jag även att bleka dom.

Ska även inom en sväng på citygross och handla turkisk yourgurt, blir köttfärsbiffar och klyftpotatis och tzasiki till middag idag! Så gott!

Nu så ska jag ta och hämta min son och klä på honom lite anständigare kläder än pyjamas!
Lägger in en bild på honom när han sitter i sin nya gåstol!

Hejdå!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0