Så gnälligt och trött...

Halloj!
Igår kändes det som om Theodor skrek sej igenom hela dagen, när Jonas kom hem från jobb så var jag helt slut..
Somnade faktiskt på soffan några minuter o sedan vaknade jag och gick in i sängen och sov ca 30 min.. Jag var helt slut och orkade verkligen inte ha ögonen öppna.
Vi lade Theo i sängen kl 20 i går o han somna direkt.. Så vi kollade på tv och sen gick o lade oss tidigt.. Läste lite och somnade sedan direkt.
Theo vaknade 5.30 i morse och fick flaskan, men tack o lov så somnde han om igen! Sov sedan till 8.30.. O då bärjades det igen! SKRIK o gnäll.. Jag gör allt för att han ska vara nöjd men det går han inte med på.
Sen var vi hos min syster med min mamma och då var han hur lugn som helst. Gör jag något fel eller?
Ibland kan jag verkligen känna mej som e urKASS mamma.. Tänk om Theo tycker det?.. Hmm.
Just nu har jag fått honom att somna så jag ska faktiskt ta och lägga mej o läsa lite.. Kanske somnar jag men för min del så gör det inget.. Är riktigt trött idag med..

Kollar ut genom fönstret och det e verkligen ett underbart väder ute men det blåser ju så.. Får se om det blir en runda ute sen när jonas kommer hem.
Pratade med Toyota innan, jag får inte bilen förrens på fredag.. *snyft* Jag trodde jag skulle få den i morgon.. Menmen.. den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge`? E det inte så man brukar säga?

Här kommer iallfall en bild på en nyvaken Jonas och en pigg Theodor =)

 Ha det så toppen!!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Självklart är du ingen dålig mamma. Det är bara det att barn går igenom olika faser och en utav faserna handlar om att barnet tyr sig mer till den ena föräldern vid just det tillfället, detta kan vända och då blir det Jonas som har det svårt och Theo bara skriker hos honom. Tålamod och åter tålamod är vad det hela handlar om. :)

2009-03-18 @ 13:27:04
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0