Ny bil!

Jahapp då var man en ny bilägare till en Renault Senic 04!
Var först på Volvo och kollade på en v40 men där så skulle dom har för mkt pengar i mellanhand och det hade vi inte. Så vi körde till Toyota och fastnade för denna bilen. Och allt klaffade så i veckan hämtar jag hem den!

I eftermiddag så har jag jobbat och Theodor har varit hos sin mormor och morfar- Jonas jobbar oxå men är snart hemma förhoppningsvis =) Då blir det räkor och vitlöksbröd! *mums*
Theodor har precis gått o lagt sej så här det lugna filbunken.

Idag så blir även min lilla stjärna 8 månader.. Shit vad tiden går fort!

Nu så ska jag gå o kolla lite andra saker och vänta på att jonas kommer hem..

Ha det bra!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Camilla

Grattis till bilköpet, roligt för er. Nu får ni alla plats och för evt nykommling!

2009-03-13 @ 22:40:58
Postat av: Petra

Hejsan gumman!! :) Kul att du skriver blogg. :)

Tack för att ni ville komma igår. :) Du är en riktig vän och jag är glad att jag har dig i mitt liv. :) Kram

2009-03-15 @ 14:12:39
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0