Mina öron...

Hej!
Jahapp då är snart helgen gått och den har väl varit ganska så trevlig =)
I fredags så hämtade vi ut min nya bil och efter det så blev det en tripp till center syd där vi skulle välja födelsepresent till Sara som fyller 20 i morgon.
Hittade ett jätte fint guldhalsband till henne och så blev det en flaska vin...
Efter det så tillbringade vi bara kvällen hemma i det lugna, åt god mat och kollade på lets dance...
Final nästa fredag och mina favoriter är i final men jag tror nog att jag tycker att Magnus ska vinna allt.. Även om jag inte tycker att han passar i tajta kläder..
I går så körde vi ut till Syrran för vi var tvungen att få hjälp med bilbarnstolen, det visade sej att vi var tvungna att skruva upp skenorna på framsättet för att få under bältet där som skulle hålla fast bilbarnstolen.. Vilket jobb bara för att få det som vi vill och inte koppla på med isofix..
Sen efter det blev det bråttom hem i duschen alla tre, jag och Theodor först och sen pappa Jonas =), sen kom Sara och vi begav oss till Trelleborg
På motorvägen precis utanför Malmö så körde jag förbi min föräldrar, jag låg bara i 120 km men mamma håller alltid på hastigheten, vilket man ska göra.. Fy mej.. *smäll på fingrarna*
Sen när vi kommer nämre Trelleborg ja då kör jag om min ena storebror och hans familj.. Vi i min bil var tvugna att komma före alla gäster ju.. Sara hade ju sitt kalas hos sin pappa.
Först dit kom vi och precis bakom oss så kom Jörgen med familj.. Mamma o pappa.. Ja dom kom till slut.. Haha.. ne bara efter typ 5 min. SÅ det var väl inte så farligt..
Där fick vi flygande jakob till middag.. ( nästan alla vet vad jag känner för den maträtten... ) fick äta lite o alla minnen kom tillbaka. Menmen än så länge har jag iallfall fått behålla maten i mej.. Har ju alltid blivit dålig av den rätten innan.
Efterrätt blev det både kladdkaka och marängsviss.. MUMS!
Sen så körde vi hem, sa hejdå till Sara och vi titta lite på tv och sen så sa vi gonatt..

Kl 5 imorse vaknade Theodor och då vaknade även jag med smärta i mitt öra.. Kunde knappt ligga på örat och ännu värre om jag inte låg på örat.
Så jag ringde jourläkarecentralen innan idag och fick tid nu halv fyra.
Det visade sej att det var dubbelsidigöroninflammation men det högra örat var lite värre än det vänstra.. Så kul?
NOT.
Aja. nu e vi hemma, Theodor försöker sova, jonas fixar i köket och jag ska snart börja med middagen.. Idag blir det hederlig spagetthi köttfärsås! Var ett tag sedan man åt det.. Brukar göra olika varianter på min, hur brukar ni göra?
Har ni nått recept på en bra köttfärsås? Skriv i såfall =)

Nu så ska jag ta och resa på mej o börja med maten!

Ha en trevlig kväll!


 


Var en sötis och kommentera:
Postat av: syrran

Men usch, inte öronen också.Krya på dig. Kramen

2009-03-23 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0