Min hals.. aj aj aj

Hej!
Vaknade upp för snart 1 timme sedan och kunde knappt prata.. Försökte kalla på Jonas som var i stora rummet med Theodor men jag fick knappt fram ett ord.. Ringde vårdscentralen och fick en tid till doktorn nu kl 10.30..
Hoppas att jag får något åt det onda för det e inte roligt att ha ont i halsen!
Skulle tydligen gå till labbet direkt och  ta ett halsprov.. *URK*

Nu så skriker min son att han vil ha uppmärksamhet av mej så jag får gå ut och ta honom, o även klä på honom. Ska ju snart iväg.. O det e fint väder ute så då passar det bra med en promenad till doktorn..

Vi hörs
!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Petra

Hej gumman!! Hoppas att det gick bra hos dr och att du fick något för din onda hals. Krya på dig!! Kramis

2009-03-19 @ 11:28:17
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0