Måndag förmiddag..

Hej!
Detta tycker jag verkligen är veckans tråkigaste dag.. Allt känns så jobbigt på en måndag tycker jag.. Men det e kanske bara jag som tycker så?
Idag så vaknade Theodor först kl 7 och somnade tyvärr inte om förrens kl 8..
Men han sov iallfall till 9.30 och då hade han fyllt blöjan till Mig.. Fy.. Menmen :D
Nu har han fått gröt. kläder och ligger i sitt babygym och leker för fullt.  Tänkte själv snart klä på mej och gå ut och gå en runda. Måste på posten o hämta ut ett traderapaket.
Idag så fick jag min lundmyr bodiesuit till Honom, så otroligt fin.. Men det är strl 80 så dröjer nog ett litet tag innan han kan ha den.. Den har ju korta ben så det var ju meningen att den skulle vara med i pakningen till Turkiet. Men så blev det ju ikke så nu får han springa i den här hemma..  Men vad gör det, söt är både han och dressen iallfall =)
Lägger in en bild här på den.

Igår så beställde vi nya gardiner till kök och vardagsrum hos Jotex.. Blev även nya handdukar och lite påslakan.. Attans vad det blev dyrt men ska det vara fint så ska det vara fint..
Hoppas det kommer snart så man kan byta ut allt.  Bytte gardiner sist till jul ( inte för att det var julgardiner ) men tycker att nu e det, eller förhoppingsvis så e det snart vår o då ville vi ha lite vår fina saker.

Nu börjar min lilleman att gallskrika i babygymmet. Får gå o kolla vad han vill och sen så ska jag själv klä på mej så vi kommer ut på vår runda!
Ha det bra!

Var en sötis och kommentera:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0