Ett tag sedan!

Hej!
Nu så har jag varit och jobba en hel vecka på rad. 6 nätter och 1 kvälls pass.. Men nu så är jag ledig idag och imorgon jobbar jag endast 5 timmar. Ooo jag e såå trött..Vet ni hur mkt det tar på krafterna att jobba natt?
Försök göra det när ni är heltidsmamma ozå.. Jag beundrar de personer som alltid jobbar natt!

Idag så har jonas, jag och Theodor varit ute och gått en promenad.. Hemmifrån ner till arbetsförmedlingen, till stan och från stan till sjukhuset, och sedan till Bildeve.
Där hittade vi en ny bil.. Vi får helt enkelt se vad som händer och sker om de blir en ny bil eller inte. Behövs ju verkligen om vi ska skaffa syskon till lilleman.

Ikväll så jobbar Jonas o just nu så sover Theodor, jag sitter här och fördriver tiden tills Diana och Annika kommer upp en stund. Jag borde ta tag i disken och städa lite i köket men orkar verkligen inte. Har redan städat vardagsrummet och hallen idag. Duktig jag =) Haha

Jag ska verkligen försöka skriva här varje dag om det går! O försöka lägga in bilder så fort jag kan =)

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Camilla

Så söt han är!!!!! Saknar er! Kram camilla

2009-03-12 @ 16:10:07
Postat av: Anonym

Sötenosen! Kram Jenny

2009-03-12 @ 16:38:19
Postat av: Emmie

så söt min "lillebror" är..... hoppas jag får en "lillebror/lillasyster" till

2009-03-26 @ 15:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0