Du som ...

Listan är tagen från Nikki från familjeliv.. Nån annan som fortsätter med listan?


Du som liten

1. Vad hette din första bästa vän? Marie
2. Vad hette din första kärlek? Jonny i förskolan

3. Vilken var din favorit rätt? Pizza
4. Vilken var din favorit färg? Blå.
5. Vart bodde du? I Lanskrona
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Inget minns av det just nu :/
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? När nån nära i familjen blev sjuka.
8. Ville du bli när du blev stor? Kock
9. Vilket godis tyckte du bäst om? Blandat tror jag..

Nu
1. Vad heter din bästa vän?
Där finns en del som står nära men tyvärr så har min äldsta o bästa vän tagit avstånd pga vi fått barn.
2. Vad heter/hette din senaste kärlek?  Min älskade Jonas
3. Vilken är din favorit rätt? Fondue med klyftpotatis och hemmagjord tazsiki
4. Vilken är din favorit färg? Finns många..

5. Vart bor du nu? Staden som gud glömde, haha.. Landskrona
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Att jag har min Jonas och att vi har fått vår son Theodor.
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Att min kompis har tagit avstånd pga vi skaffat barn.
8. Vad vill du bli?      Barnmorska.
9. Vilket godis tycker du bäst om? Choklad!!!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Linda

hej hej hoppas allt är bra. Kul med en till blogg att läsa om dagarna hihi Jag snodde listan till min blogg hoppas det är ok. kram kram Linda

2009-03-17 @ 20:42:26
URL: http://eliasbuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0