Theodor höllt på att sätta i halsen..

Satt vid datorn innan och Theodor kröp fram och tillbaka på golvet.. Han kom in till mig här i sovrummet.. Sneglade på honom då o då för att se vad han gjorde.
Plötsligt ser jag att han tuggar, tuggar och tuggar samtidigt som salivet bara rinner.
Jag får tag på honom och ser att han har fått tag på Jonas nässprays kork och tagit korken i munnen. Jag sticker in mitt finger för att genast få ut korken men hittar inte den.
Lägger Theodor på magen på golvet ( vet inte varför ), ringer Jonas i full panik o samtidigt som det så ser jag blod på golvet och där ligger korken.
Antagligen har jag rivit honom när jag försökte få ut den.
TACK GODE GUD för att han inte kvävdes.


Älskar dej min älskade lilla bebis!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Amen gud!! Vilken tur att du fick ut korken,

det är självklart att man får panik ju. :(

Meningen var att jag skulle tvätta men får boka om allting, för vi ska till Daniels mormor och morfar..

Ni då? Kram

2009-06-10 @ 16:15:49
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Åsa

Så skönt att det fixade sig. Kramar i massor till er

2009-06-10 @ 18:06:28
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0