Somna

Hej!
Håller på att försöka få Theodor att somna men som vanligt funkar det inte om kvällarna längre.. Nu sedan midsommar ungefär så vägrar han att somna. Kan ta upp mot 2 timmar innan han sover.
När vi ger honom välling så kliar han sig i ögonen och håller på att somna, men så fort han hamnar i sängen så kiknar han av skratt... Vår busunge =)
Hur länge kan en sådan period hålla på? Finns det något vi kan göra för att han ska somna?
Nu hör jag honom ligga och prata i sängen och dra i sin skylt.. Hehe..

Nu börjar snart förlossningskliniken så det ska jag se, ska även äta jordgubbar.. Mumsigt!

Angående tatueringen så har jag inte bestämt mig själv ännu vilken det blir, men 2an och 5an ligger nog bäst till..
Vi får se =)

Vad gör ni ikväll?

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Malin

En sån buse! Filip hade med en sån period, eller ja flera ;) Men tror det är lite som dom bearbetar vad som hänt under dagen mm, men sålänge han inte är ledsen så :) Nu somnar vår goding på ca 5mib ef välling, så det blir nog bättre ska du se :D åh det lät ju snyggt! Du får höra av dig när det blivit bestämt och sen lägga in en bild :) Är det Tompa som gjort dina andra? Han har gjort mina/våra :) Duktig och trevlig! Åh nu blev jag med sugen! ;) Gott med jordgubbar, det ska vi med mumsa på till 21-filmen :) Trevlig kväll, kram.

2009-06-24 @ 20:33:51
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com
Postat av: malin / TvillingMamma/

Hejsan!.Sånna problem har jag varje kväll i stort sätt med mina tvillingar, och de blir 4 i sommar:) Så det är olika för alla barn:) Men förhoppningsvis är han bara inne i 1års fason nu:).Mina e ju i trotsåldern:) åh de höll ej på så vid 1 års åldern,utan började vid 2-3 års åldern. Det är en kamp då menar jag verkligen kamp VARJE kväll i stort sätt med att få dom att somna. Men gäller hålla humöret på topp:) har du brövat läst bok?,Satte på någon gonatt skiva?:) kanske inte vill ha tips:) men här fick du iaf av en ung mamma på 19 /blir 20 i år)..



Kramar Malin / tvillingmamma


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0