Skadad Av: Cathy Glass

En djupt rörande berättelse om hur en fosterförälders stora tålamod och kärlek fann nyckeln till en liten flickas mörkaste och mest smärtsamma hemligheter.
Cathy Glass hade varit fostermamma till femtio barn under loppet av tjugo år när hon välkomnade åttaåriga Jodie till sitt hem. Inget tidigare barn hade varit så trassligt som Jodie, vars våldsamma och agressiva sätt skrämt iväg fem fosterfamiljer på fyra månader.
När Cathy tog emot Jodie visste hon inte vad som låg bakom Jodies chockerande beteende. Hon skär sig själv, slåss och gömmer sig bakom flera olika personligheter som hon har gett olika namn. Allt eftersom Cathy kommer Jodie närmre lär sig den lilla flickan att hon kan lita på Cathy och anförtro sin fruktansvärda historia till henne.

Cathy Glass, som egentligen heter något annat, har varit fosterförälder åt olika barn i mer än tjugo år. Hon har tre barn.


Började läsa på denna igår, ska fortsätta nu!

Gonatt alla!

Kliar som fan i mitt öra... Vad kan de vara?


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla , 19 år och snart mamma

Man kan alltid hoppas på det bästa att det börjar närma sig.. :)

Ja jag satt också och tittade på det igår, brukar göra det när jag ser att det kommer på tv;n som idag börjar nya avsnitt av unga mödrar och det vill jag inte veta.

Hur är det annars idag? Kram

2009-06-18 @ 06:15:22
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Martina

ja, en klapp på axlen till oss! :)



jag blev igångsatt och från det så tog det inte lång tid. fem timmar allt som allt, inte helt säker på när värkarna började, men krystvärkarna hade jag i 20min sen var han ut. hur skönt som hellst! du då? fick du hålla på länge?

2009-06-18 @ 10:32:44
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Pernilla , 19 år och snart mamma

Okej, jo det brukar bli att man missar det ändå tyvärr .. :(

Jaha okej tråkigt, Daniel jobbar bara idag sen är han ledig tre dagar, hoppas att lilleman kommer som beräknat så får han 6 veckor tillsammans med oss vilket vi båda vill jätte gärna. :)

Kram

2009-06-18 @ 10:33:07
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0