Kväll

Idag har vi inte gjort något speciellt. Var iväg med Linda en snabbis innan idag men sen när jag kom hem så fixade jag middagen.
Idag blev det köttfärsbiffar, klyftpotatis, grönpepparsås och kokta grönsaker. Mumsigt!
Sen gick vi hela familjen ner till Hemmakväll o köpte lite godis o chips.

Lilleman sover och vi har precis kollat på sommarkrysset, blir nog hyra film nu på boxen..

Ha det så bra!

Kram

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla , 19 år och snart mamma

Okej, jo men då förstår jag ju att det var skönt för dig att du kunde köra hem när du ville..

Problemet är att jag hann inte ta körkort i med jag flyttade tidigare än vad som va sagt, men det kommer.

Nej inte alls så mycket kom precis hem från mina svärföräldrar var där borta en liten runda. :)

Ni då?

Kram

2009-06-13 @ 22:17:48
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0