Kräk

Ojojoj som Theodor kräkte innan idag hemma hos Diana, det värsta jag någonsinns sett!
Hade varit hos Tandläkaren och Theodor var hos Diana.
Kommer hem till henne och då satt hon och matade Theodor. Jag gick in i hennes kök o tog ett glas dricka och när jag kommer ut så ser jag bara värsta kaskad kräket. Över hela Theodor, Vagnen och Dianas fötter och trädäck.
Mysigt? Svar, Nej!
Diana tog Theodor och jag drog av honom kläderna samtidigt som jag skulle försöka torka vagnen.
Det slutade med att Diana fick ta fram vattenslangen så vi fick spruta vatten på hela vagnen för att få bort kräket.

Inte mysigt!
Jag vill inte ha en maginfluensa till!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Åsa

Nämen, usch då. Stackars Theodor

2009-06-15 @ 18:22:59
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0