John blund i ögonen`?

Det är vad jag har i mina ögon denna morgon! Theodor brukar alltid somna om efter sin morgon flaska, men icke idag. Kl 06.20 vakna han och fick sin flaska o efter det har han inte somnat om..
Jag e inte van med detta längre, haha.. Han brukar alltid somna om o sova till mellan 9 o 10.. Min lilla pojke =)
Har iallfall lagt honom i sängen och hör hur han leker i sängen.. Jag tittar på ronja rövardotter på tv4 fillm.. Längesedan man såg det ju!

Idag händer det inget sp, jag vill sola men vet ej vart jag ska åka för att få sol på mej..egentligen räcker det ju med att gå ut men nu menade jag sitta i någons trädgård eller nått sådant.

Vad ska ni själva hitta på idag?

Sitter just nu o blir småirreterad på någon av grannarna som har tvn på högsta volym... Varje morgon... suck..
Snart e vi här i från =)
11 Juli flyttar vi, 31 juli städbesikting kl 11 o sen lämnar vi nycklarna till bovärden o S&M!


Var en sötis och kommentera:
Postat av: Martina

haha, det är lungt. tack för länken iaf. får jag gå in och titta vad de har för saker på den sidan! :)



oooj, var han bara så liten. :P melwin vägde ju 3510. fast tyckte att han var rätt tanig när han var spädis iaf. :) men han tjocknade till rätt snabbt. hehe. fast nu har han nog snarare sprungit av sig en del, han har inte lika mycket kinder längre och halsen syns mera.



När föddes theodor? melwin föddes ju i april så det skiljer nog ett par månader va?

2009-06-30 @ 09:08:39
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Pernilla, 19 år och snart mamma

Det är typiskt grannar speciellt på morgonen och kvällen, men här är det för det mesta kvällarna..

Hur har ni det i värmen annars?

Kram

2009-06-30 @ 10:20:19
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: Martina

sånna grannar har vi med. varje kväll till elva ungefär !! vi får höja tvn för att inte störas.. sån tur är sover melwin som en stock iaf!



var ska ni flytta, ny lägenhet eller har ni köpt något? :)

2009-06-30 @ 11:50:03
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Martina

oh, det är ju snart!! :) då skiljer det exakt tre månader mellan dom.



barnkalas är kul! jag tyckte det iaf. det får lixom vara lite som det vill. och dessutom tyckte jag det var roligt att se melwins försök att öppna paketerna och tårtan som han älskade (var första gången för tårta på ettårsdagen) :)



vi bor i kävlinge.

Melwin sover rätt bra, han vaknar ju 7.30 på morgoen sen sover han nu 11.30-13.00 igen. och sen i sängen 19.00. så det är helt underbart. har haft himmla tur med det. han har sovit hela nätter sen han var 2månader! :) får man säkert i nacken när man skaffar nästa barn. haha. hur har ni det med sömnen? såg att han sover bra under natten iaf !!

2009-06-30 @ 11:56:12
URL: http://wiback.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Aha okej. Men visst hör du av dig via sms ikväll när du vet, så ser vi över det då :) Ha det gott, kram.

2009-06-30 @ 16:27:17
URL: http://jagochfamiljen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0