HJÄLP

Jag efterlyser någon som känner någon som kan hjälpa oss med vår dator! Helt plötsligt så fungerade den inte igår! Ahhh alla Theodors bilder är där inne!
Snälla någon som kan hjälpa oss?
Denna datorn jag skriver på är oxå skit, men den funkar förtillfället iallfall..

Snälla, snälla är där någon?

Plus, alla mina vänners blogg adresser är borta.. så ser ni detta, skriv en kommentar så jag kan lägga era adresser bland favoriterna igen!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: linda

vad bull..exakt så det hände för mej med..allt bara försvann..men lyckades hitta bilderna och bränna ut dom innan jag formaterade datorn..men i det ögonblicket då allt var borta stor grät jag.

2009-06-21 @ 13:52:20
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0