godnatt

Stänger ner datan för kvällen, ska dock se färdigt  Hells Kitchen.. Är ruggit trött men vill se det iallfall. Någon annan som följer det?

Imorgon kl 11 kommer en av mina äldsta vänner Petra =) Är det fint väder ska vi gå ner i stan och så blir det antagligen en fika. Blir nog på Maddes.. Finns inget annat som är barnvagnsvänligt om man inte ska sitta ute.. Men Maddes är bäst!

Idag blir det nog inte många sidor lästa i min bok.. Håller ju fortfarande på med " Att älska som en porrstjärna". Vet inte rikigt just nu vilken sida jag är på men den är ju på ca 600 sidor. Är nog en bra bit över sida 350 iallfall. Duktiga jag =)

Sov så gott alla!

Var en sötis och kommentera:
Postat av: Pernilla

Ja jag tittade också på DH, men ingenting som jag riktigt gilla så gick in och la mig.

Jodå det går bra med boken läser inte så mycket på dagarna, försöker i alla fall läsa ett kapitel innan jag lägger mig på kvällarna. Kram

2009-06-10 @ 06:40:37
URL: http://pilliiis.blogg.se/
Postat av: linda

vi ska vara i mamma och pappas sommarstuga vid citadellet..du har säkert sett den om du brukar gå där..det är den stora gula med två våningar nära havet..först hade vi inget planerat men bjöd in oss själva hehe..hoppas bara det är fint väder fast detbrukar det inte vara..vad ska ni hitta på??kram

2009-06-10 @ 07:36:04
URL: http://nathaliesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback


RSS 2.0